Vakantie

Marcel neemt een break.

De radio gaat natuurlijk gewoon door. De Dj’s die intussen hun zeteltje hebben genomen staan dan ook al te trappelen van plezier. Een aantal heb je al kennis van kunnen nemen en een aantal gaan deze week hun intrede maken en hermaken. Ik zelf zal er dus 1 en als het meezit 2 weken niet live bij kunnen zijn.

Uiteraard ga ik kijken of het voor mij mogelijk is regelmatig even in de chat te verschijnen maar omdat ik graag erg basic (Rugzak is genoeg) reis en ontspan en dus ook de plekken zodanig uitkies, wordt het een vraag of dat lukt. Ik heb dit keer dan wel mijn laptopje mee maar of die ook internet verbinding zal krijgen???

Ik heb het volste vetrouwen in het team dat inmiddels is ontstaan. Carla uw gastvrouw in de chat heet u natuurlijk als van ouds van harte welkom. Voor de gelegenheid zal Frank onze DJ ook even zijn funktie oppakken in de tijd dat hij aanwezig zal zijn. U kunt hem dus als room eigenaar tegen komen.

Deze week kunt u kennis maken Met SnakeMind en genieten van de nieuwe programma’s van Frank.  De één compleet nieuw, de ander vernieuwt. Ik wens u heel veel pleziermet de programma’s die dus gewoon door gaan.

een vrolijke groet,

Marcel

Geef een reactie

